Selasar Si Fakir

kliklah di sini untuk terus menghidupkan blog ini

Catatan Popular

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari Blog Ini

Ketahui Pagerank Blog Anda

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

09 Oktober 2010

Mawar Merah Di Langit - Tanda Kiamat Semakin Hampir!

9c66c1.jpg

Semoga ianya menjadi iktibar kepada kita semua umat Islam bahawa Allah itu benar, Islam itu benar, dan kitab suci Al Qur'an itu membawa perkabaran yang benar-benar belaka samada yang terdahulu mahupun mendatang. Sedarlah kita, renungkanlah sedalam-dalamnya dan muhasabahlah diri sehalus-halusnya bahawa adakah kita masih alpa dan bersuka ria yang terlampau dalam hal-hal keduniaan ataupun kita sudah mula merubah diri ke arah kebaikan dan kebajikan....

Walaupun sudah berkali-kali gambar ini tersebar dikalangan umat Islam seluruh dunia, namun Fakir rasa diri Fakir dan anda semua harus menanyakan diri sendiri adakah kita benar-benar mengambil iktibar dan rasa gerun dalam memikirkannya?  Biarlah sudah beratus kali disebarkan gambar ini di internet namun Fakir tetap terpanggil untuk memaparkannya di dalam blog Fakir ini. Agar beratus kali kita tengok maka beratus kali juga ianya menjadi sebuah peringatan buat kita semua! Janji Allah itu semuanya benar...maka berhati-hatilah dalam setiap tindakan kita.

Ambil iktibar wahai orang yang mempunyai penglihatan! Gambar ini dirakam secara tidak sengaja oleh pihak NASA sekaligus membuktikan bahawa peringatan Allah dalam surah ar-Rahman yang melebihi seribu empat ratus tahun dulu itu pasti akan muncul. Firman Allah "SELAIN ITU SESUNGGUHNYA (NGERI) TATKALA LANGIT PECAH-BELAH LALU...MENJADILAH MAWAR MERAH, BERKILAT SEPERTI MINYAK"

Ayat ini menggambarkan kehancuran alam langit ketika kiamat hampir menjelang. Oleh itu perbanyakkanlah kebajikan dan jangan sesekali alpa,bongkak dan sombong dengan gahnya keduniaan yang dimiliki. Dunia ini telah tenat dan sudah menghampiri akhir zaman....beringatlah kita semua.

wallahualam..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan