Selasar Si Fakir

kliklah di sini untuk terus menghidupkan blog ini

Catatan Popular

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari Blog Ini

Ketahui Pagerank Blog Anda

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

18 Jun 2011

Belasungkawa

Innalillah hi wa inna ilai hiroji'un .. difahamkan melalui dinding facebook Kang Cecep bahawa Ibu Hjh R. Enny Rukmini Sekarningrat telah menyahut panggilan Illahi pada 17hb Jun 2011 pada pukul 1.00am. Rasanya entry yang Fakir masukkan dalam blog ini tidaklah begitu lama hanya sekitar 14hb Februari 2011 dengan tajuk Pendekar Wanita Empat Zaman. Ianya merupakan salah satu catatan yang paling banyak pembacanya di blog Selasar Si Fakir.


Dunia persilatan telah kehilangan satu lagi nama besar yang terlalu banyak jasanya dalam mengharumkan khazanah warisan. Semoga ahli keluarga, pewaris dan keluarga besar Panglipur dapat menempuhnya dengan tabah dan akan terus menyemarakkan dan mengharumkan lagi Panglipur walaupun kini guru besarnya telah kembali ke rahmatullah.


Semoga roh almarhummah dicucuri rahmat oleh Allah SWT dan diampuni segala dosa malah ditempatkan bersama-sama orang soleh di sisi Allah SWT. Fakir harapkan sesiapa sahaja yang terluang membaca entry kali ini dapatlah kiranya menyedekahkan pahala al Fatihah ke atas roh almarhummah..... AL FATIHAH


Klik di sini utk PENDEKAR WANITA EMPAT ZAMAN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan