Selasar Si Fakir

kliklah di sini untuk terus menghidupkan blog ini

Catatan Popular

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Ketahui Pagerank Blog Anda

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

tweet twiit

27 Januari 2011

UBAT PENYEMBUH SYAITAN & IBLIS


Ada satu kitab menyatakan bahawa syaitan itu juga sering mengalami sakit-sakit dan patah riuk kaki dan tangannya.Walau seteruk mana pun penyakitnya dan patah kakinya,namun ade sejenis ubat yg membantu memulihkan penyakitnya. Boleh katakan setiap hari syaitan dan iblis mengalami patah kaki dan tangan yg serius dan boleh dimasukkan ke wad ICU.
Namun kita sebagai umat Islam juga telah bersimpati dengan nasib iblis dan syaitan dan telah menghulurkan ubat secara percuma kepada mereka yg dilaknat. Dipendekkan cerita, suatu hari bapa iblis telah mengarahkan anaknya pergi mengganggu umat islam yang baru hendak solat di masjid, apabila sampai sahaja di masjid, si anak-anak iblis ini sudah bersedia untuk menghasut dan melalaikan para jemaah.
Tiba-tiba berkumandanglah azan, maka larilah iblis lintang pukang sambil terlanggar bukit,pokok besar dan seumpamanya dan mereka lari sehingga tak terdengar lagi di telinga mereka laungan azan. Maka syaitan tadi meraung sakit kerana cedera parah,patah tangan ,kaki dan sebagainya. Datanglah bapa mereka dan mengarahkan bahawa hanya ada satu saja ubat yang boleh menyembuhkan kembali kecederaan parah mereka, lalu menyuruh mereka pergi ke rumah orang Islam dan carilah air kencing orang yang kencing berdiri dan sapulah ke tempat yang luka cedera parah. Sepantas kilat,mereka mencari orang Islam yang kencing berdiri dan serta merta penyakit mereka sembuh.
Kesimpulannya, orang kencing berdiri inilah yg menjadi punca iblis sentiasa sihat dan segar bugar. Oleh itu, jangan kencing berdiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan